Quin programa puc fer servir per fer un full de càlcul com el de excel de manera interactiva com ho pot fer el flash de macromedia? (Perquè el Flash no fa operacions, no?)
Si ens dius què vols fer ens serà més fàcil ajudar-te. De totes maneres amb el ActionScript (el llenguatge de programació del flash) pots fer pàgines dinàmiques que llegeixen les dades d'una BBDD, per tant, segons com el programis podràs fer "operacions".
sisi ferro9. m'he estat informant i el que vull fer ho puc fer amb ActionScript. La cosa està en que vull fer com unes taules en les que tu seleccionis una opcio per cada columna (serien cuatre columnes) i dins de cada columna hauries de seleccionar una opció de 5. Un cop has seleccionat les dades que vols, el que es tractaria seria agafar aquestes dades i que es multipliquessin totes. M'he explicat bé? Si em poguessis ajudar em faries un gran favor!!
No et queda altra opció que arremangar-te i posar-te a programar l'ActionScript. No sé si tens gaires coneixements informàtics, però penso que amb algun llibre sobre l'ActionScript per a principiants podràs fer-ho sense problemes.
Si aquesta aplicació la vols penjar en una web, també podries fer-ho amb PHP.
Si em poguessiu donar un cop de mà us ho agrairia moltissim!! La veritat es que no sé res de ActionScript... si sabeu alguna pàgina o video que sortis això deixeu-ho per aqui!! merci
Encara li dono voltes... Jo no conec massa l'Excel però penso que et serveix perfectament per fer el que dius i no et cal el Flash. El Flash és molt pràctic per fer animacions i pàgines dinàmiques amb un acabat visual molt bo. Però si el que tu necessites no s'ha de penjar a una web, l'Excel et serveix o bé el Calc de l'OpenOffice.
En tot cas, qualsevol de les dues opcions demana una mica (no gaire) de programació, per tant et cal un bon manual. Jo aniria directament a una llibreria i fullejaria uns quants llibres, segur que trobes el què necessites. Un cop introduït, serà el moment de consultar webs i fòrums.
Una pàgina web amb molta documentació és http://www.cristalab.com Allà pots trobar molts tutorials de diferents nivells. Igualment si t'hi poses i et surt un dubte intentarem ajudar.