Moderadors: jordis, Andreu, cubells
PellRoja ha escrit:Jo provaria a instal·lar un gnulinux. Si ens dius quin maquinari té ( processador, Memoria RAM, etc..) potser et podem orientar en quina seria la millor distribució de gnulinux.
Sino sempre pots provar amb ubuntu linux http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Ubuntu
jordi..... ha escrit:M'INTERESA EL WINDOWS PEL SOFTWARE
ferro9 ha escrit:jordi..... ha escrit:M'INTERESA EL WINDOWS PEL SOFTWARE
Si ens dius quin software necessites utilitzar en el Win2000, et podem dir quin és l'equivalent per Linux. Fins hi tot tens la possibilitat de fer corre programes Windows amb el Wine. No perdis el temps amb software del any 2000, el Linux és el SO del 2008!
marcbel ha escrit:ferro9 ha escrit:jordi..... ha escrit:M'INTERESA EL WINDOWS PEL SOFTWARE
Si ens dius quin software necessites utilitzar en el Win2000, et podem dir quin és l'equivalent per Linux. Fins hi tot tens la possibilitat de fer corre programes Windows amb el Wine. No perdis el temps amb software del any 2000, el Linux és el SO del 2008!
Nois, això és el fòrum de Windows. Si s'hi fa una pregunta, no s'hi val respondre "passa't a Linux", sinó mirar de respondre de forma concreta els dubtes dels altres. Entre altres coses perquè quan nosaltres preguntem, també ens agraden les respostes concretes.
D'altra banda, i ho dic com a simple participant, demanar una llicència pirata del Windows 2000 en aquest fòrum no és el més indicat.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 47 visitants