Els escric per que sempre que utilitzo el corrector em diu que el meu cognom esta mal escrit i em dona altres opcions de com s'escriu m'agradaria que afegissin la versió del meu dins les formes correctes que es Queral; ni Queralt, ni Querol ni cap de les que em suggereixen.
els agraeixo la seva atenció de avant-ma, i els hi els demano disculpin les molèsties.
a mi em passa el mateix, el meu cognom també és s'assembla a cognoms que sí es troben al corrector però no el reconeix. El problema és que no es poden afegir tots els cognoms, perquè ni ha molts que, ortogràficament, són incorrectes. Per exemple: Ferré, Torras o Campañà. Aquests cognoms existeixen, però no estan ben escrits, des del punt de vista ortogràfic.
El que vaig fer jo, i et suggereixo que facis tu, és que afegeixis el teu cognom *al teu corrector*. Si fas servir el Firefox, o el Thunderbird, o el Libreoffice o l'OpenOffice, quan et digui que Queral és incorrecte, tria l'opció: Afegeix al diccionari. Aleshores, en el teu equip, i només en el teu, considerarà vàlida la forma Queral. Aquesta solució no funciona al corrector web de Softcatalà.