Fa bastant de temps que faig servir aquest programa de VoIP per a trucades de veu gratuites. Des que va sortir ha estat només disponible en Anglés, però fa uns mesos Viber va obrir un portal a internet que és:
Que disposava de 13 noves llengües per a que els usuaris ajudéssin a l'empresa a traduïr l'aplicació a molts idiomes, però el Català no apareixia per enlloc, em vaig indignar profundament que vaig escríure directament a l'empresa preguntant com coi no oferien la opció ni tant sols com a traducció voluntaria dels usuaris.
La veritat és que he rebut molt bona resposta per part d'ells, interessant-se pel tema i dient-me que hi treballaran tant aviat com puguin. De fet, avui mateix ja han afegit el Català com a opció a traduïr, que d'altra banda he conseguit poder fer una entrevista al CEO de Viber que publicaré ben aviat al meu blog dins del diari Ara.
Així que nanos, necessito ajuda per traduïr l'aplicació i mirar d'acabar-la abans que els Espanyols...
M'ajudeu?
Només us heu de registrar a http://translate.viber.com i traduïr unes quantes frases, o votar per aquelles que ja estan traduïdes per a que puguin acumular prou vots per a passar com a ben traduïdes.