Hola: ahir vaig actualitzar a 10.10 des de 10.04 el ubuntu i quan vaig anar a obrir l'Oo 3.2.1 he surt en anglès, he provat de desinstalar-lo i tornar-lo a instal.lar pero segueis sortint en anglès, he baixat des de SC el pack en CAT per al Oo i no se instalar-lo, es un DEB comprimit amb molts arxius , pero no se que fer. A options del Oo no apareix la opcio de posar el programa en catala. Ni tan csols en castella. Sols en anglés. Que puc fer?
Jo he actualitzat també l'ubuntu però a mi em surt en català.
Jo provaria d'anar a Administració - Suport d'Idioma. Crec que això et buscarà les traduccions que faltin, a mi per exemple m'ha dit que em falta instal·lar una traducció del Thunderbird. Si això tampoc et funciona pots provar de buscar el paquet de la traducció des de el Synaptic.
Ostres mil gracies. De vegades m'encaparro i soc com un burro que no troba la sol.lucio quan la tens devant. Gracies ja ho he pogut arreglar, el curios es que tinc un portatil tambe amb Ubuntuactualitzat de la 10.04 a la 10.10 i aixo no hem va passar... Gracies altre cop
El més probable és que ja haguessis anat al Suport d'idioma i ja tinguessis el català complet. Almenys sol ser una de les primeres coses que jo faig després d'instal·lar.