Sóc desenvolupador i estic fent una aplicació web per a la intranet d'una empresa. Un dels requeriments és que aquesta aplicació ha de proporcionar un corrector per als texts que escriuen els usuari. He trobat un corrector que malhauradament no ofereix el diccionari en català per defecte. Aquest corrector treballa amb arxius del tipus .dct (o .words, de fet un .dct no és res mes que un arxiu .words comprimit en zip). Aquests documents .words són documents de text pla amb el mots del diccionari. M'agradaria saber si algú sap on puc trobar un d'aquests diccionaris en català. Gràcies.
el diccionari et proporciona que quan el firefox troba un <textarea></textarea> com aquest, pots activar amb el boto dret el corrector, i ell mateix et marca les paraules incorrectes, i et suggereix correcions.
L'altre és una mica més complicada. TinyMCE és una aplicació web que afegeix un editor javascript en les etiquetes <textarea></textarea> que tu li defineixis. Aquest editor porta un plugin, spellchecker, per comprovar el text escrit. remarca les paraules per corregir, i et suggereix correccions. Aixo necessita una petita configuracio per quin corrector usar, si el de google, o el del mateix servidor on tinguis penjada la web.
Gràcies PellRoja, però no és exactament el que necessito. L'aplicació que estic desenvolupant és en tecnolgia Silverlight i això no funciona, a més, cada usuari huaria d'instal·lar una de les dues opcions (i en la primera, estaríem forçant-los a emprar el Firefox).
Com comento en el primer post, ja he trobat un control "Spellchecker" per Silverlight. Aquest control necessita un fitxer-diccionari amb el mots possibles. El que necessito és trobar un arxius .dct (.words) amb el diccionari català. D'aquesta manera, estaria sempre distribuint el diccionari a tothom sense que ningú s'hagi d'amoinar d'instal·lar pluggins.