Moderadors: jordis, cubells, xavivars
rafcli ha escrit:Ara tinc un Nokia 5200 que té el menú en la nostra llengua. Ara, me l'he de canviar i en voldria algun altre, naturalment superior o igual, en prestacions, però necessito que el menú, també sigui en la nostra llengua. Algú sap on ho puc trobar una relació de mòbils que compleixin aquesta condició??, per Internet, naturalment. Moltíssimes gràcies.
rafcli ha escrit:He buscat la pàgina on informa dels mòbils que tenen el menú en Català i entre ells, hi ha el Nokia 5220. Doncs bé, he adquirit aquest model, i per molt que busco, no hi surt català per enlloc. Hi ha francès, anglès, türkçe i molts d'altres, però català res de res. Convençut que hi era, ja hi he configurat algunes coses. La meva pregunta és: algú em pot orientar què puc fer en aquest cas?. I... Per què si a tot arreu diu que és en català, la realitat no és així?. Moltes gràcies si algú té alguna idea o si no em tocarà quedar-me'l i llegir el menú, en Espanyol o en Anglès.
nokia care ha escrit:soc tècnic de nokia. qui vulgui posar el soft en català del 5220 pot passar pel centre nokia que tenim a l´hospitalet de llobregat, al centre comercial max center (la farga), a la tenda orange.
nokia care ha escrit:soc tècnic de nokia. qui vulgui posar el soft en català del 5220 pot passar pel centre nokia que tenim a l´hospitalet de llobregat, al centre comercial max center (la farga), a la tenda orange.
marc3 ha escrit:Passos :
1. ...
2. Baixar i instal·lar el programa Nemesis NSS. Que jo sàpiga només funciona en windows.
Torna a: Llengua i traducció de programari
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 42 visitants