M'adreço a aquí per a veure si algú em pot proporcionar informació d'on puc trobar un llistat d'aparells TDT amb menús en català. Per la meva part ho he intentat buscant amb el google però els resultats han estat ben minsos. Només he trobat dos aparells mencionats en els forums del racó català: un de Sony que és dels primers que van sortir al mercat i que a hores d'ara ja deu estar descatalogat i un altre que l'oferien en un concurs de TV3. I fora del racó, amb el google, algún que altre més i prou. Estar clar que amb aquesta oferta tan esquifida no pots fer una tria amb condicions i es per això el motiu d'aquest "post".
És difícil que hi hagi una llista completa i actualitzada perquè són productes molt variables, amb moltes marques "virtuals" que en realitat són el mateix producte de fabricació xinesa.
Dit això, al portal de llengua catalana (http://www.gencat.cat/llengua/) de la Generalitat he vist que n'hi ha una relació, a l'apartat Informàtica i noves tecnologies > Altres dispositius electrònics: decodificadors TDT, GPS...
Antares TAT-400
Sanyo TU-ED1
TU-D935
Comentar que jo tinc un TDT gravador, el Siemens M750 (ja és una mica antic, però encara es ven) que com que està basat en Linux disposa d'una traducció no-oficial.
mVision ST-5 USB (combo Sat+TDT, PVR ready)
mVision STX-5 USB (combo SaT+TDT, PVR ready i dvx ready)
mVision S-4 USB (només satèl.lit)
Dir-vos que Sanyo ha deixat de posar els menús en català als seus receptors, de fet l'últim model va ser el TU-ED1, el TU-D935 crec que ja no els portava.
Salut i a comprar i exigir aparells en Català, els que vulgueu, esclar.