No sé si és aquí on he de demanar això. Però m'agradaria saber on puc trobar els traductors de l'eMule al català. Al forum de l'eMule el fil sembla mort i no sé si ho feu vosaltres o algun altre.
Vés a la barra d'eines i escull una icona que es diu "Preferencias" si tens instal·lada la versió de l'eMule en castellà. Se t'obrirà un quadre de diàleg amb diverses icones i opcions. Escull Idioma i en el desplegable escull Català.
Però em sembla que o bé no m'he explicat prou bé o bé no m'has entés . Jo ja tinc l'emule en català. El que vull saber és a qui m'he d'adreçar per col.laborar en la plena traducció de la darrera versió o per fer sugeriments per la seva traducció de les parts en anglès que hi resten. Començant per l'idioma: Catalán en lloc de Català.
Si algú sap alguna cosa, si us plau que m'ho digui.
Que be que algú s'hi posi!. Per cert, que no es tractarà només de completar la traducció, perquè la actual porta un bon grapat d'errades gramaticals i ortogràfiques grosses
Els programes que he fet servir per traduir -no són programes que traduïsquen, sinó que són programes que t'oferixen una "visualització" còmoda per anar traduïnt- són el Qtlinguist (que ve amb el paquet qt-devel) i el Gtranslator.
Veient com ha sigut de "fàcil" traduir programes, m'he animat molt. Tinc molts programes en ment... jeje. No fa molt vam estar parlant de traduir el Blender.