Sóc programador web i normalment acostumo a fer àrees d'administració als llocs webs que faig. El problema d'alguns d'aquests llocs és que són per a gent "entradeta en anys" que no tenen un gran domini del català i, per vergonya a cometre faltes d'ortografia, acaben per no utilitzar-lo de manera escrita. Sempre que ha calgut, els hi he recomanat el vostre traductor però, de nou, no són gaire hàbils amb tot allò que tingui a veure amb la tecnologia i sovint ho troben difícil (encara que sembli increïble).
El que m'agradaria és que, en aquells llocs on calgui introduir un producte, un plat, un element, etc. en català, posar un botó que automàticament agafi el text que hi ha a la suposada casella de "castellà" i, mitjançant alguna API o solució del vostre traductor, aparegui aquest text traduït a la suposada casella de "català", de la mateixa manera que apareix al vostre traductor web.
M'agradaria saber si ja existeix una mena d'API així o si hi ha alguna possibilitat de, en un futur, disposar d'ella.
Moltíssimes gràcies a tots per les respostes. Intentaré utilitzar aquestes APIS que m'heu facilitat i en quant tregui una solució faig saber per aquí si m'ha funcionat o no.