Us informo que, recentment, he tingut que fer reparar un ordinador que funciona amb «Windows», el disc dur del qual tenia alguns problemes i està dividit en particions.
Abans feia servir, per desfragmentar el disc dur, el «Defragger» de la casa «Piriform», eina gratuïta que permet seleccionar, entre d'altres, el idioma català.
Un bon tècnic informàtic m'ha descarregat un altre programari gratuït per a «Windows», que està en diferents idiomes, incloent el castellà, però encara no en català. És el «MyDefrag». Ara va per la versió 3.4.1, pot degragmentar consecutivament totes les particions que es vulguin, cosa que sembla que no fa encara el «Defragger» i, el que és millor, m'ha posat a to una sèrie de fitxers que semblaven dubtosos, que el «Defragger» encara no resolia.
L'enllaç principal del lloc web del programa «MyDefrag» és:
Un ofereixo aquesta informació per proposar que algunes bones persones que em llegeixin es facin voluntàries per oferir la traducció d'aquesta eina a l'idioma català, l'adrecin als seus dissenyadors, i facin que els usuaris de la nostra comunitat lingüística es puguin beneficiar d'aquest programari, ampliant així l'oferta de solucions en el manteniment dels nostres discs durs.