Mireu, és que estic pensant seriosament de fer una traducció del Civilization V al català. Excepte que sóc un inepte ortogràfic i no tinc molt temps lliure, sé què s'ha de fer per traduir-lo.
En fi, només ho dic per veure si trobo "ànims" i si veig que hi ha ànimes caritatives que em vulguin ajudar. O com a mínim algú que se n'alegri.
Si mai aconsegueixo acabar-ho, suposo que podrè publicar el mod aqui d'alguna manera, no?
No sé molt bé quina llicència té el Civilization, però com que es programari privatiu el més possible és que sigui il·legal modificar-lo (i, per tant, fer-ne traduccions).
Per aquest motiu sovint a Softcatalà recomanem el programari lliure, que permet a qui vulgui fer-ne una traducció. Per exemple, hi ha un videojoc anomenat FreeCiv que pretén ser com el Civilization però lliure.
No et vull desanimar en fer la traducció, però en general, com he dit, el programari no lliure no es pot traduir legalment, així que seria difícil que es pogués publicar la traducció a Sofcatalà.
Mozilla.cat (www.mozilla.cat), la comunitat catalana de Mozilla.