Moderadors: jordis, Andreu, cubells
Jacquard ha escrit:actualment, tinc un PC amb dos disc dur (un com a master i l'altre com esclau)
en el esclau hi tinc instal·lada la Ubuntu, 6.10 (va a les mil meravelles)
però el que si que em sembla que faré serà per evitar problemes, comprar un disc dur nou dde trinca i em sembla que hi probaré la Debian 4.0, la kubuntu, la madriva...
Em sembla que el millor que puc fer es en un disc dur, anar fent les probes, mentre que en un altre disc dur, quedar-me amb un windows (per si un cas) i amb la que de moment no em dona tans malsdecaps (la ubuntu)
Jacquard ha escrit:m'agradaria que m'aconsellesiu sobre un tema en el que si que intervenen les "peles" (a mi ja em perdonareu, tot i tenir més de 20 anys, i menys de 25, hi continuo contant pels temes més importants![]()
).
tot i que tinc una debian, 3.1 (descarregada), estic donant voltes al fet de comprar la 4.0 en versió DVD, el que no tinc clar és si aquí, (la pàgina és la de http://www.comprarlinux.com) en la versió que venen hi inclouen informació - manuals... - )
Esperant ansiós respostes, de l'altra banda del teclat.
PellRoja ha escrit:El pots descarregar gratis crec, o es que no tens una bona linia per descarregar?![]()
Sobre manuals, per la xarxa hi ha invinitat de manuals, i si es busca be sen poden trobar de bons. Pero de debian no et puc recomanar molt ja que vaig estar uns 6 mesos amb sarge, i no en recordo cap.
I si el que vols es comprar un guia bona, això ja serà més difícil. Per fnac hi han llibres de informàtica, potser allà en trobes. Jo vaig trobar entre una pila de tutorial de microsoft office 2007, un que es deia tutorial open office 2.0
Jacquard ha escrit:PellRoja ha escrit:El pots descarregar gratis crec, o es que no tens una bona linia per descarregar?![]()
Sobre manuals, per la xarxa hi ha invinitat de manuals, i si es busca be sen poden trobar de bons. Pero de debian no et puc recomanar molt ja que vaig estar uns 6 mesos amb sarge, i no en recordo cap.
I si el que vols es comprar un guia bona, això ja serà més difícil. Per fnac hi han llibres de informàtica, potser allà en trobes. Jo vaig trobar entre una pila de tutorial de microsoft office 2007, un que es deia tutorial open office 2.0
la veritat es que l'ultima versió de debian, me la vaig descarregar tota, 14 cd's (diguem sonat) i aproximadament trigava entre 6 i 8 hores per cd (ja que tenia l'eMule a tota pastilla), lo curiós es que tancant l'emule, trigava si fa no fa, el mateix, unes 6 hores per CD.
Així que desisteixo de baixar-me una distribució que tingui més de 2 cd's.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants