Moderadors: jordis, Andreu, cubells
animarval ha escrit:Recordeu que ho haig de fer des d'Ubuntu...
Jacquard ha escrit:
sobretot no probis la opensuse!!! que quan vols instal·lar alguna cosa, et començarà a demanar dependències, i fins que no s'asseguri que t'ha agotat la paciència.
animarval ha escrit:Sol·lucionat.
No sé per quina inspiració mística, se m'ha passat pel cap reinstal·lar l'update-manager de l'Ubuntu 6.06 i apa he començat a actualitzar a través de l'interfície gràfica primer a 6.10 i després a la 7.04. I ovacionat sigui l'update-manager perquè tot ha tirat perfectament.
Una cosa sí, per internet trobava sempre gksu "update-manager -c", i que coi, el que m'ha fet funcionar tot el procés ha sigut sudo update-manager -c (sense la tonteria de les cometes i amb sudo).
Gràcies a tots per les vostres propostes, que poc he utilitzat (més aviat gens), peròque com a mínim m'han fet veure que ho havia d'intentar.
Estic emocionat. Era la primera vegada que instal·lava Ubuntu en un ordinador, i estava a punt de llançar per la borda (per dir-ho finament) la fe que tenia en GNU/Linux. Però vaja, que estic content del resultat i del moltíssim que he après en tant poc temps, fa una setmana no savia ni per a què servia sudo.
L'amic a qui li he instal·lat Ubuntu (que no fa ni un any que va saber que Firefox era un navegador i que era fàcil i gratuït), també se n'ha alegrat molt perquè amb SuperKaramba i demés programes tenia un ordinador que mostrava un escriptori molt més complet que el del Vista.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 57 visitants