Quan vull accedir des d´un ordinador Windows al servidor Samba, el que passa és que a "Mi entorno de red" es veu el servidor Samba perfectament, però quan intento accedir em surt un missatge d´error que diu: "No tiene acceso a X. Puede que no tenga permiso para utilizar este recurso de red. Póngase en contacto con el administrador de este servidor para comprobar si tiene permisos de acceso. No se ha encontrado la ruta de acceso de la red".
¿Què estic fent malament?
D´altra banda, si provo de fer al mateix servidor Samba, per exemple,
smbclient -L nom_servidor_Samba_especificat_a_lmhosts, funciona perfectament, encara que si accedeixo via
navegador escrivint smb://nom_servidor_Samba_especificat_a_lmhosts no va (error "No s´ha trobat el fitxer")
però escrivint smb://ip_servidor_Samba sí que funciona...(?)
Si us plau, ¿algú em podria dir què em falta per toquetejar...? Estic una mica desesperat.
He creat un usuari al servidor Samba que es diu igual i amb la mateixa contrasenya que l´usuari amb què inicio sessió a l´ordinador Windows i em segueix donant el mateix problema.
He llegit tots els manuals que han caigut a les meves mans i tots diuen el mateix...no sé què passa. Us agraïria moltíssim si algú em sap dir alguna pista.
No ho havia pensat.
De fet, ja em va donar un problema quan vaig voler canviar la configuració del Syslog fa temps, que no hem guardava cap registre de res. Deu n´hi do fins que vaig trobar que era allò.
Ara no ho puc provar, però demà us dic alguna cosa!!