Per a qui pugui interessar.
Després de dues setmanes intentant instal.lar un linux sense aconseguir-ho (havia provat fedora, ubuntu, debian, knoppix etc. no us pudeu imaginar que es el que impedia que s' instal.les correctament la distribució, ERA EL MALEIT BLUETOOTH. Tinc una PDA i per comoditat per sincronitzar vaig instal.lar en un port lliure usb un bluetooth per sincronitzar sense el cable usb.
Quan estava a punt d'abandonar he provat treure'l per veure que passava i passa que el debian 4.0 ha entrat a la primera.
O sigui que els dispositius usb bluetooth son dolents per la salut del linux.
Gràcies pel comentari. Fa un temps em va passa quelcom de similar amb un lector de targetes intern -el sistema intentava escriure els fitxers temporals d'instal·lació en les memòries inexistents del lector-, i vaig perdre una bona estona fins que vaig troba el què. Aquest tipus d'informacions són molt interessants de cara a no perdre el temps donant pals de cec.
Curiosament, he instal·lat sistemes a altres PC amb lector de targetes sense cap mena de problema. Per tant, podria ser que el problema sigui només amb un bluetooth concret, i no amb tots.