tinc un acer aspire 5050 i m he instal.lat l ubuntu feisty 7.04.
la veritat es q li robo la xarxa sense fils d'algun vei q no te clau (qui no ho ha fet alguna vegada?). el problema q tinc es q si encenc l ordinador amb windows xp, si q em puc connectar mentre q amb ubuntu tinc molts de problemes per trobar el senyal bo, encara que el detecte.
per quina raó pot ser?
P.D. no proveu de demanar ajuda als serveis tecnics de acer que tenen conveni amb windows
Doncs això es deu a que els drivers per a gnulinux és molt probable que siguen "pitjors" que els de windows pel simple fet de que els fabricants passen olímpicament de fer res per gnulinux.
Pots fer servir els drivers de windows amb ubuntu (és el que faig jo amb mandriva) i llavors la senyal la rebrà exactament igual que amb el windows, mitjançant l'aplicació ndiswrapper:
estic intentant descarregar el diswrapper 1.43, pero l'intento descomprimir amb el terminal i no em deixa, llavors intento descomprimirlo desde les finestres i em deixa, pero en el moment que amb el terminal poso el cd ndiswrapper, posa no found
Hola, si tens ubuntu l'assistent que té per configurar la xarxa sense fil no és massa bo, jo provaria a fer-ho per consola, fes un ~$sudo iwlist ethx scan i et treurà les xarxes que troba, repeteix-ho dues o tres vegades per si no la pilla a la primera. Si no troba cap et sortirà "no scan results" si la troba et sortirà tota la info de la xarxa, ESSID: MAC de lessid, Qualitat del senyal, si te clau o no.....
Després si et vols connectar amb iwconfig ho pots fer. per a més info man iwconfig