HOLA SOC NOVA AMB LINUX / UBUNTU PERO LA MEVA PREGUNTA ES: ALGÚ ME POT ACONSELLAR ON PUC TROBAR DRIVERS PER LA MEVA MULTIFUNCIO CANON PIXMA MP 110. YA QUE NO PUC IMPRIMIR RES EM AQUEST SISTEMA OPERATIU.
TAMBÉ FA POC EM BAIX COMPRAR UN FAX HP OFFICEJET 4315 I TAMPOC EL PUC INSTAL·LAR JA QUE NO TROBO ELS DRIVERS.........ME PODEU ACONSELLAR.
ANNA Mª
Ves a Sistema>Administració>Impresores (o s'està imprimint) i crea una nova impresora.
Connecta-la i Marca la opció "Impressora local o connectada" i "Fes servir una impressora detectada". Mira si te'n detecta cap. Si és així prem Endavant i mira si hi ha el nom de la teva impressora entre les suportades.
La majoria hi son, així que si tens una Canon Pixma suposo que hi serà. Jo utilitzo una Canon Pixma IP5000 i em funciona perfectament.
Salut!
PD: no escriguis tot en majúscules que fa mal als ulls i sembla que ho vulguis dir cridant
Pel què fa al fax, a openprinting només he trobat informació d'una multifunció amb aquest nom. Tanmateix, és molt possible que el driver que recomana et funcioni, ja que és vàlid per a moltes impressores HP.