Moderadors: jordis, Andreu, cubells
lluis127 ha escrit:Tinc instal·lada la darrera versió de l'UBUNTU i tot i que d'entrada tenia problemes amb la reproducció de so, els he pogut solucionar, per tant ,puc reproduir diferents formats de música.
El problema actual és que no puc reproduir cap pel·lícula. He provat amb el reproductor VLC, ambTOTEM, i d'altres tipus i no hi ha manera. Amb VLC el que succeeix és que, d'entrada puc veure alguna caràtula però quan clico player per veure la pel·lícula, el reproductor desapareix. Quan ho provo amb algun altre reproductor em dóna missatges d'error.
Ja no sé com provar-ho. Algú té alguna solució?
Gràcies
marcbel ha escrit:lluis127 ha escrit:Tinc instal·lada la darrera versió de l'UBUNTU i tot i que d'entrada tenia problemes amb la reproducció de so, els he pogut solucionar, per tant ,puc reproduir diferents formats de música.
El problema actual és que no puc reproduir cap pel·lícula. He provat amb el reproductor VLC, ambTOTEM, i d'altres tipus i no hi ha manera. Amb VLC el que succeeix és que, d'entrada puc veure alguna caràtula però quan clico player per veure la pel·lícula, el reproductor desapareix. Quan ho provo amb algun altre reproductor em dóna missatges d'error.
Ja no sé com provar-ho. Algú té alguna solució?
Gràcies
Vés a Aplicacions>Afegeix/Elimina... i cerca "programari restrictiu addicional" (amb l'opció "Totes les aplicacions disponibles") per a instal·lar el paquet que conté códecs adicionals i les biblioteques per la reproducció de DVD.
lluis127 ha escrit:marcbel ha escrit:
Vés a Aplicacions>Afegeix/Elimina... i cerca "programari restrictiu addicional" (amb l'opció "Totes les aplicacions disponibles") per a instal·lar el paquet que conté códecs adicionals i les biblioteques per la reproducció de DVD.
He seguit les teves indicacions i no em surt capcòdec per poder instal·lar
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 51 visitants