M'acabo de comprar un eeepc que porta linux preinstal·lat i em vull enxufar la ipod però per fer-ho em sembla que m'he de baixar un programa anomenat 'amarok' (http://amarok.kde.org/) però em pregunta quina és la meva distribució de linux i la veritat , no només no en tinc ni idea sino que tampoc sé on coi es busca em sembla que, pel que va comentar-me un amic, es diu xandros o quelcom similar però tampoc trobo res que se li assembli a la pàgina de l'amarok com suposo haureu endevinat sòc novell en linux i en qualsevol cosa que no s'assembli a despenjar un telèfon i prèmer-ne els botons Alguna ajuda? gràcies per avançat
hola snail, gràcies per contestar he enxufat l'ipod al eeepc i no el detecta menteixo: a 'herramientas de diagnóstico' el troba però no veig la manera de 'veure' l'ipod en l'eeepc
osti tu era tan senzill com arrossegar el que volia a la finestra del costat la veritat, estic tan acostumat a windows que t'obra tutorials fins i tot per anar a cagar que em costa adaptar-me a la filosofia linux per la instal·lació del mòdem va passar-me una cosa semblant: per instal·lar-lo, l'únic que calia fer era conectar-te i tirar milles! de tan senzill que és no hi caus... gràcies, snail, per la molèstia
només per curiositat he provat això que em dieu i em diu la versió del terminal: Debian GNU/Linux 4.0 \n \l i del kernel (qué collons deu ser?): Linux version 2.6.21.4-eeepc (...) .xandros.ca (...) Debian 4.1.1.-21 i més coses seguirem 'jugant' Rafel, ja ho veig que no hi ha retorn, és massa divertit...
zeukzir ha escrit:kernel (qué collons deu ser?): Linux version 2.6.21.4-eeepc (...) .xandros.ca (...) Debian 4.1.1.-21
El kernel és el nucli del sistema, és a dir, sobre ell es va carregant tot el sistema linux incloent tots els controladors necessaris perquè et funcioni el maquinari. Si trobes linux divertit (realment ho és molt), espera't que un dia et surti un missatge tipus "kernel panic not syncing" i sabràs el que són les emocions fortes (i la satisfacció de descobrir que fins i tot una cosa així té solució a linux).