Bona vesprada. L'aMSN ja l'utilitzava en Windows i m'agradava, i ara me l'he posat en ubuntu. Però m'ha sorgit un problema, i és q quan prove de canviar l'avatar, la pantala es posa negra una dècimes de segon i se n'ix a la pantalla on he de posar l'usuari i la clau. Tinc la versió 0.97, i sé q hi ha una actualització, la 0.97.1, q tot siga dit, a Windows m'ha eixit carabassa i va pitjor q l'anterior. No sé si en ubuntu anirà millor i resoldrà el problema,hehehe, perquè no sé com insttal·lar-la-hi. Algú més té eixe problema? és un problema de l'aMSN o és meu?
Com tenia els problemes amb l'aMSN, vaig provar l'emessene i, tenia millor pinta q l'amsn, però xe, en la pantalleta ni m'eixia el meu nick, ni tampoc m'apareixien els contactes, es quedava en blanc eixe espai. Si d'això posaré una captura.
Res, lleve la versió anterior i en pose la que tu m'has dit, i el problema continua reproduint-se. Pose l'emesene i açò és el q aconseguixc vore,hahaha. Puc canviar l'avatr, però "p'a res":
guardat la configuració del programa que has de tenir al teu /home (está ocult) a un altre lloc i proba d'arrencar el programa un altra vegada a vore si arranque coorectament i et crea un altra carpeta de configuració.
i una cosa...., aquestos dies he llegit que hi ha problemes amb el messenger que coore al linux, a vore si tots els problemes vindrán per aquí.
saluets
LRU # 369045
"la marca de l'esclau es parlar la llengua del seu senyor"