Moderadors: jordis, Andreu, cubells
Jospep ha escrit:Hola!
Soc nou en aquest sistema, i voldria introduirme.
Podeu aconsellarme algun article per començar?
Es pot trovar tot el paquet que tenen els Amd de Beep i la Vanguardia?
Gacies.
SaluT!!!!!!
Gracies per la ajuda!
Segueixo demanant:
Ja tinc el ”ubuntu-8.04.1-alternate-i386.iso”, en un CD.
L’ordinador es un: Pentium 4 a 1,7 GHz, 512 MB de Ram, on hi tinc l’XP pro.
El disc dur es de 160, formatejat a NFTS, i queden 134GB lliures.
Podria fer una partició de 60 o 70 GB i posar-hi aquest GNU/Linux?
Disculpeu les preguntes, però es que la informació, es molt densa i costa entrar-hi!
SaluT!!!!
Me he baixat el Ubuntu 8.04.1 i386, i e imprès les instruccions. En les que explica les opcions:
Proveu l’Ubuntu sense fer cap canvi al vostre ordinador
Instal•la l’Ubuntu
Comprova si el CD té defectes
Comprovació de la memòria
Arrenca des del primer disc dur
Al iniciar amb el CD, el menu es diferent:
Instal•la l’Ubuntu
Comprova si el CD té defectes
Rescata un sistema no funcional
Comprovació de la memòria
Arrenca des del primer disc dur
No surt la de provar sense fer canvis al ordinador, i si la de:
Rescata un sistema no funcional
Son equivalents???
Ajudeu-me plisssssssss....
SaluT!!!!!
Jospep ha escrit:Hola marcbel!
He seguit les teves instruccions, i a funcionat. Encara que ha trigat la tira. I no et dic res de les actualitzacions..-
Suposant que m’hi passi. Hauria d’esborrar e instal•la’l de nou amb el CD, perquè rutlli mes ràpid?
Trobo que inicial, costa bastant, això s’accelera desprès?
M’ha buscat codecs i plugims per algunes coses, però per uns vídeos *mov ó *.wmv, no mels ha trobat.
Suposo que hi ha actualitzacions que no caldria descarregar he instal•lar-les, però!!! Quines son???
Ara caldrà posar-hi algun gestor de correu per varies comptes i quelcom semblant a Messenger!!!!
Seguiré trastejant, i emprenyant!!!!
Mercès per la teva ajuda.
SaluT!!!!
Jospep ha escrit:Hola marcbel!
Seguin de moment amb el Wubi per anar veint com va, trobo que les pantalles surten molt ampliades, quan hi ha la opció de visualitzar, canvio el percentatge i ja va, però al intentar entrar al navegador i al correu, no puc reduir la pantalla i molta part del text es inaccessible... Així doncs no puc configurar comptes de correu.
Com es pot reduir, si es possible en el Wubi?
El disc que tinc es de 160 a NSTC, i algun altre menut, de quant hauria de ser un per posar-hi el Ubuntu?
En el ordinador tinc el gravador de CDs i el lector de DVDs de diferents èpoques, per tant per que funcionin tinc que fer combinacions entranyes per que tot rutlli. Així doncs el segon disc dur ha de estar connectat al segon IDE i con a secundari i el pont a master. Com pots veure es tot un embolic....
Seria possible fer un menú d’arrencada que permetés, com ara engegar el Win o el Linux, estan cada un en un disc???
Rafel ha escrit:Jo estiguí amb l'Ubuntu amb Wubi una temporadeta, per això de no desfer el Windows i tot això perquè jo sóc d'eixos q va fer una desfeta,hahaha.
Ara m'he fet amb un PC de segona mà, bé, me l'ha venut el meu germà, i puc dir q tot va molt millor, és ràpid i els efectes es veuen molt millor. I això q l'ordinador no és nou de trinca,hehe.
M'he pillat un aparellet q em passen internet als dos PC i un altre q val per a compartir el teclat, altaveu i ratolí. I ara sense gens de por a cagar-la.
Mentres m'adapte i aprenc com va Ubuntu tire també de Win, i quan sàpia rutlar bé, el Win serà per a jugar als meus jocs de l'any de la picor. Espere "alliberar-me" definitivament.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 56 visitants