Hola! No soc un usuari avançat i en se molt poc d'informatica. He instal·lat La darrera versio de Kubuntu i em costen algunes coses: Per exemple, 1 el navegador Konkeror no em deixa accedir a les carpetes del correu hotmail. 2 No se com instal·lar programes. Ho he provat amb el Firefox i amb el Seamonkey i suposo que he d'extreure els fitxers primer, pero em tarden hores a fer-ho, per que?
Per instal·lar aplicacions busca un programa que es diu Synaptic. Per anar més rapid ves tecleja "alt+f2" escriu synaptic i t' apareixerà un programa que té un llistat de programes, allà pots buscar el programa i instal·lar.
Hola, tinc encara mes dubtes. Despres d'instal·lar Kubuntu se m'ha desconfigurat el teclat i no hi ha manera de fer els accents. He anat a arranjaments del sistema i a idioma del teclat he fet tots els canvis possibles, pero em continuen sense sortir els accents prement primer l'accent i despres la lletra. Que he de fer?
[quote="Carles"]Hola, tinc encara mes dubtes. Despres d'instal·lar Kubuntu se m'ha desconfigurat el teclat i no hi ha manera de fer els accents. He anat a arranjaments del sistema i a idioma del teclat he fet tots els canvis possibles, pero em continuen sense sortir els accents prement primer l'accent i despres la lletra. Que he de fer?