Família, tenia el kubuntu 8 amb kde 3 i vaig haver de tornarlo a instalar doncs per accident vaig desinstalar mes programes del compte. Amb el kubutnu 8.04 amb kde4.03 openofici em llegeix alguns dels documents de l'openofice que tenia en la instal·lació anterior però n'hi ha uns quants que em dóna l'error que el fitxer no existeix. Em falta instalar algun paquet mes? Jordi
mmm veig que també dóna l'error: Error general d'entrada/sortida en accedir a "nom del fitxer". No crec que el fitxer o el disc estigui malament ja que des de windows es pot veure el fitxer
doncs s' hauria d' instal·lar com instal·les qualsevols programa per synaptic o per consola.
sudo aptitude install iceWM
un cop instal·lat surts de sessió, i tries escriptori, entre els que tens instal·lat trobaras iceWM. Però tot això que explico no crec que t' arregli el problema, només és per que provesis si amb algun altre escriptori et passava el mateix.
Una altre pregunta. Saps segur si és openoffice? per que kde porta un editor de text que es diu koffice, i també obre fitxers estandards .odt potser el koffice de kde 4 encara no està prou desenvolupat.