Bones a tothom! Fa poc que he fet el pas a Linux/Ubuntu i encara tinc petits problemes de funcionament. El que em preocupa més ara és gestionar l'IPOD des de l'Ubuntu. No me'n surto!!!!!!! Aiam algú em pot ajudar. Amb el rhythmbox no sé sincronitzar l'ipod, amb la nova biblioteca o borrar les llistes de reproducció que ja hi tinc (a l'ipod). L'amarok i el gtkpod són amb anglès i no m'entero de res!! Ara estic baixant l'atunes que deu ser més semblant a ll'itunes que jo sé fer anar però em baixa un arxiu .exe i em diu que no tinc cap programa per obrir-lo!!!???? Tambe em dona la opció de baixar-lo en formats .jar i .gz però no tinc ni idea de com funcionen ni si els podré obrir!!
Auxiliiiii als novatos que ens estem passant al programari lliureeee!!!!
benvingut. El problema de l' ipod el té bastanta gent, la culpa la té mac que no fa drivers accessibles per tothom, a part fa un sistema molt raro de posar les cançons. No és com el tipic mp3 que arrossegues i ja està.
Jo no tinc ipods, per que no m' agraden, però els que he llegit que han aconseguit sincronitzar-lo, ho han fet amb amarok. Per tenir amarok amb català, has d' instal·lar el paquet de traducció de kde. El de català és kde-i18n-ca
Per instal·lar programes a ubuntu has d' anar a Sistema-> administració -> Gestor de paquets synaptic. Allà tindras tots els programes usables per ubuntu, i amb un sol click els podràs instal·lar. Cerca kde-i18n-ca i instal·lel, i t' hauria de traduir amarok.
Si no t' en surts, hi ha una comunitat d' ubuntu en català. www.ubuntu.cat, on hi ha fòrums per preguntar.
Anims, que al principi costa una mica, per que no coneixes res, però més endavant és molt gratificant en moltes coses.