Discupleu si la pregunta és massa òbvia, però sóc novell en aquest món i no voldria carregar-me res tot intentant solventar un problema.
Al panell del kde4 m'hi apareix un missatge d'error que no aconsegueixo eliminar, i que hi és per una temeritat meva de voler fer que es mostrin coses on no toca. Crec que es resoldria reinstal·lant el paquet kde4-core.
Bé, el cas és que no sé si reinstal·lant el kde4-core, l'Amarok i resta de programes que vénen per defecte se'm reinstal·laran i perdré les parts de l'aparença i comportament d'aquestes eines que he anat personalitzant. Se'm quedaran tal com estaven per defecte (colors, configuració...)?
I el sistema de fitxers (documents, imatges...) reinstal·lant el kde4-core no se m'esborrarà pas res, oi?
Gràcies i disculpeu si és una pregunta massa òbvia.
si tens una partició de home no et tocarà res d'aquesta partició, per tant el fons de pantalla, les lletres els documents etc quedaran intactes, al igual que els temes que tinguis instalats si els arxius estan al home, ara els programes no sé què dir-te perquè no sé exactament què hi ha dins el core, de totes maneres segur que despres els pots instalar de nou. Jo sempre creo dues particions almenys una per / i l'altre per Home perquè així si no se m'actualitza bé el sistema (cosa bastant habitual a mandriva) instalo a / la nova versio i em queda tot igual que abans.