Hola,
He instal·lat Nero-Linux i no em funciona. Després de consultar per tres vegades al servei tècnic de Nero, em demanen que faci un "gdb Backtrace".
Fa poc que utilitzo UBUNTU i no sé com fer-ho.
Algú em pot ajudar.
Jo també faig servir el k3b. Penso que és millor que el Nero, i a més és lliure. Tanmateix, tinc entès que, avui dia, el Nero és l'únic que ofereix suport per blue-ray. Per tant, pot ser una eina útil fins que hi hagi altres opcions.
Pel que he llegit, això del gdb backtrace s'usa per depurar programes. He mirat a la wiki d'ubuntu i no sembla massa difícil de fer anar. El pots instal·lar molt fàcilment amb el synaptic, o directament amb l'apt-get:
Des de consola, sudo apt-get install gdb (amb el synaptic, instal·lant el paquet gdb de la manera habitual)
Després, i pel cas del nero, i des de consola:
gdb nero 2>&1 | tee gdb-nero.txt
On he posat nero, de fet has de posar el nom del programa. Si enlloc de nero, el sistema el reconeix com a Nero, o com a nero-linux, lògicament, hauràs de posar-li el nom que toqui. La segona part de l'escrit correspon al nom del fitxer on anirà a parar la informació.
Un cop dins del gdb has d'escriure (obviant el '(gdb)'):
(gdb) backtrace full
(gdb) info registers
(gdb) thread apply all backtrace
(gdb) quit
Això, t'hauria de crear un fitxer en el directori on et trobis, anomenat gdb-nero.txt. Envia'l al servei tècnic.