Hola gent,
deprés d'una setmana amb windows vista pre-instalat al meu ordinador he dicidit pasar-me definitivament a Ubuntu.
soc nou en el tema i voldria saber si algú hem pot donar una solució al meu problema.
actualment treballo amb windows xp i windows mobile 5.0 en una pocket pc -Qtek G100-
sincronitzo l'agenda, notes' contactes amb el microsoft outlook.
alguna solució amb ubuntu?
podré continuar sincronitzant amb la pocket?
Puc instalar ubuntu al pocket pc?
gracies anticipades
L'Evolution -que s'instal·la automàticament amb ubuntu- t'hauria de servir. Personalment, sincronitzo la meva Palm Zire (una PDA molt senzilleta) amb j-pilot, perquè s'adapta millor al tipus de dades que utilitza la meva Palm, però l'Evolution és més complert.
Un Pocket PC que porta windows mobile no és pot sincronitzar amb un sistema linux, hi ha algun programa per sincronitzar alguns models de palm, també es poden sincronitzar pocket pc que porten linux però amb windows no es possible. El màxim que es pot aconseguir es accedir al sistema de carpetes de la pocket i que te la reconegui com un dispositiu de musica per poder passar-li cançons.
Has de tenir en compte que si no la pocket necessita l'activesync no solament per sincronitzar l'agenda sino perquè també el programa adapta els fitxers que passes a la pocket (pdf, jpeg etc. etc.) per poder-los fer servir amb la pocket, els fitxers d'audio i de video no requereixen cap adaptació.
Jo fa un quasi un any que faig servir linux i hi ha dues raons per les quals encara no he pogut desintal.lar l'XP un es l'escanner (el meu model no el reconeix) i l'altre és la pocket.
Crec que la unica solució es la virtualització, instal.lar un programa de virtualització i arrencar XP a dintre de linux (amb Virtualbox per exemple).
De moment no ho he provat i estic reunint informació sobre la millor opció.