Utilitzo el Mandriva PowerPack 2008 hi no puc veure les imatges que enganxo a l'Open Office Writer, sols apareix un quadre sense res, i ja no se on mirar per solucionar-ho, algú sap com solucionar-ho?
Segeixo igual em passa amb totes les aplicacions de Open Office, nomes apareix un quadre i un link de l'imatge.
El cas es que treballo molt amb el procesador de text i ara heu tinc que fer amb Windows per poder incrustrar les imatges i pasar-ho a pdf per no tenir problemes amb linux
Abans d'aquest problema, em va passar amb l'Open Office que no podia acabar de crear cap document, s'empenyava en recuperar constantment un document anterior i no hi havia manera de cancelar-ho definitivament, ni guardar res nou sense que sortis la recuperació automàtica tant de l'antic, com del que estava creant.
Vaig haver de reinstal·lar el sistema desde cero, i ara les imatges... (era el Mandriva 2007, i ara és el Power Pack 2008).
He instal·lat el Mandriva a un altre ordinador, i passa igual...
Jo tenia problemes copiant i pegant des d'internet quan vaig començar amb l'OpenOffice fins que em vaig adonar que la manera de fer-ho és anomenant i desant el fitxer des de la pàgina web original en format png , jpg , gif o el que tinga, i després vaig al OpenOfice a "Inserex" , "Imatge" , "des d'un fitxer" , busques el fitxer i al inserir-lo i anomenar i desar el fitxer odt , en tornar a obrir-lo un altre cop les imatges si s'han desat i es veuen bé.
Si d'aquest forma no et funciona és que hi ha algun problema més seriós.
Així si que funciona, però també heu te que fer directament desde una web.
Si guardes les images i les insereixes, si un dia les mous de lloc ja no apareixeran.
Suposo que deu ser possible inserir imatges que no depenguin dun link ni que les tenguis que guardar a l'ordinador, però no se com.