Hola a tothom. Som un ADA ( acabat d'arribar). Encara que vaig fer servir un poc el mandriva...
El cas és que tenc un ordinador nou i conviuen el Windows i l'ubuntu.
Un company que està més peix que jo, em va passar el 7.04, el que distribueix l'UOC al seus alumnes. El vaig instal·lar i va funcionar bé , hi notava a faltar el mandrake control center però em funcionava la mar de bé. Però ahir vaig actualitzar al 7.10 i han m'han passat moltes coses. Una d'elles és que han desaparegut funcions però això rai.El més preocupant per mi és que al quadre ha tenc APLICACIONS LLOCS I SISTEMA, Llocs i sistemes es despleguen ( han variat lleugerement) però aplicacions res de res.
Li ha passat a qualcú més?
Bé aquesta no és la pregunta més adequada de formular, perque que en faré jo , si contestau afirmativament.
Qualcú sap com solucionar-ho.
L'actualització sembla que s'ha realitzat correctament, no dóna cap error.
Aprofitant que heu estat capaços de llegir fins aquí voldria demanar-vos com puc fer apareixa les finestretes de baix del quadre (he suprimit el quadre... i l'he tornat crear amb les mateixes coses que tenia però els quadrets que indicaven el diferents escritoris oberts no sé com fer-ho.
Possiblement són preguntes molt ingenues, però per mi , com vos podeu imaginar no ho són gens ni mica.
Amb el boto dret del retoli sobre L'escritori selecciona configurar escritori, aquí resoldràs algunes coses.
Fes el mateix sobre el boto d'inici, i també sobre el panel.
A veure si ès això...
executa amb alt+F2 "suo xfce4-plafó" t'ha d'aparèixer novament les barres o sinó et poses a home i faràs visibles les ocultes i agafa les carpetes de .config .gconf .gcond i posa-les a una altra carpeta, en reiniciar la secció el sistema en no trobar les carpetes amb la configuració del compte les crearà de nou amb la configuració per defecte.
Tranquil, al actualitzar d'una versió a una de més recent, solen passar "desastres". El que t'ha passat a tu, es molt, molt, molt lleu...
A mi, l'ordinador em té pànic, no em deixava entrar a l'ubuntu, i, lògicament, a les dades que hi tenia.
Solució: vaig haver de muntar el disc a com a esclau d'un altre ubuntu. passar les dades (unes 160 Gb) i tornar-lo a instal·lar...
Recomanació... espera't a que usuaris "suïcides" provin primer la nova distro, trobin la majoria de errors/fallos, torna't a esperar una mica més per assegurar-te que ja no hi han més fallos greus i llavors ja la podràs actualitzar/descarregar...
PD: TRASTO, la acció de ALT+F2 millor que sigui "sudo (+ el que sigui)"