Bones companys, em torno a posar en contacte amb vosaltres per una consulta. Resulta que el meu ordinador té receptor wifi, i em pregunto com puc fer jo per poder-me connectar en alguna red que no estigui bloquejada? es que no se com ho haig de fer. Tinc el ubuntu, i el programa que tinc per les connexions es el "KNetworkManager", que a dins hi ha el "manual configuration" que suposo que és on jo puc operar per les connexions.
Quin receptor wifi?, funciona amb Ubuntu? si la segona resposta es sí, necesites una xarxa wifi a la que conectarte. Jo tinc kubuntu, supose que tutens kubuntu tambe perque parles de "knetworkmanager" jo pique amb el boto esquerre a l'icona de l'aplicació que es al costat del rellotge i ahi estan totes les xarxes disponibles, les encriptades tenen una icona (un cadenat) i les altres no, si pico a una oberta es conecta i si pico a una encriptada em demana la contrasenya i aleshores es conecta.
doncs si, tinc aixo, pero quan jo clico amb el boto esquerra la icona aquesta, que sembla un gelat, un "polo", doncs no em surten les connexions aquestes que tu dius....
Estas segur que el teu adaptador wifi funciona amb linux?, el "polo" que tu dius es una icona que representa un cable ethernet (be, la conexió), pot se que no reconega el teu adaptador, com es? usb, pci, es un portatil?
es un portatil, i el tinc habilitat i fins i tot em troba una IP. ben b no se com va aixo eh...jejeje. ho he provat amb el "Wireless Assistant (gestor LAN sense fils)", i em troba totes les persones que tenen un rutter inalambric, i en trobo un parell que no tenen candau, pero no trobo la manera de conectarmhi, no se si ho haig d configurar o que.!!
Si pots vore altes routers funciona, el que pasa es que a mes de la encriptació eixos ruters que no tenen cadenat poden tindre activat el filtre MAC, aleshores la adreça MAC del teu portàtil no estarà entre les permesses.
Com et deia a la primera resposta el primer que necessites es una xarxa a la que accedir, la millor es la teva, això de anar pillant la xarxa del veí no esta be.
Si tens la adreça IP, et faltaria la mascara de red y les DNS, aixó ho facilita el proveidor d'acces a internet (telefònica, etc)
Salut
d'acord, pr hi ha llocs en els quals et deixen connectar lliurement per wifi, i la gent no sap akestes dades tampoc, oi? vull dir que si hi ha llocs per poder-se connectar, aleshores si no se akestes dades q dius, no em podre connectar mai a akets llocs?? es curiositat aixo eh!!!
Si la línia està encriptada has de saber la clau que et permet connectar a la xarxa per accedir-hi. Si limita per macs només deixarà connectar als dispositius (portàtils, pdas, ...) que estiguin a la llista d'accés permès.
La meva llista d'anime --> http://llista.majomo.com Actualitzada el 18-8-05 (Actualitzant-la que ja toca...)