Hi ha alguna pàgina on es pugui veure les targes de televisió que siguin compatibles amb linux. Tinc tele nova en la que si pot connectar el PC, i clar, per veure DVD, els que no tenim reproductor de DVD... ( a part, no és el mateix treballar en una pantalla de 15" que en una de més gran)
La vols per veure TV analògica o digital? Per veure TV analògica no hi ha res com les targetes amb el xip BT. Te'n vas al super i et compres la targeta més barata que hi hagi, que segur que el porta.
Ara que, llegint bé el teu escric, veig que el que vols, més que una targeta de TV, sembla que és una targeta amb sortida compatible amb la TV. En principi, qualsevol targeta que tingui una sortida s-video o video compost t'hauria de servir. Si tens una TV d'alta definició aleshores busca una targeta amb sortida HDMI.
Acabo de mirar la tele i he vist que té sortida per HDMI, així que suposo que hauré de mirar d'aquestes que has mencionat les de sortida s-video o video compost.
Jo faig servir una avermedia 771 i funciona bé (TDT per hardware), però vaig haver de recompilar el kernel en el seu moment, ara diria que està suportada bé (el comandament no anava).
Vigila amb les híbrides, que tenen un preu similar a les 'pures' però si t'hi fixes et demanen molta més màquina (falta maquinari per processar la senyal TDT sense fer patir al teu microprocessador).
La meva llista d'anime --> http://llista.majomo.com Actualitzada el 18-8-05 (Actualitzant-la que ja toca...)