Moderadors: jordis, Andreu, cubells
Rafel ha escrit:Per això jo me'ls munte jo.
Eixe és l'avantatge dels clònics. Parle d'un ordinador de sobretaula, o com vulgarment es diu, de torre.
Però jo ja he vist botigues d'informàtica,concretament PC BOX, q te'n venen portàtils clònics q tu pots triar peces i tal, i q per al futur podràs actualitzar. Per tant si et compres un d'eixos, no ve llastat i pots dir-los q tu li posaràs el SO.
Josep Marqués ha escrit:I mira que em pensava que amb el Wubi sí que me'n sortiria! Però no res, acabe parant al mateix lloc de sempre.
La instal·lació del Wubi des del Windows s'efectua sense problemes. Després, en reiniciar l'ordinador, ja m'apareixen les dues opcions de sistema operatiu (la del Vista i la del Wubi Ubuntu). Ací comence a fer la instal·lació corresponent al nou sistema operatiu; m'apareix una barra de progressió en la qual se'm concreta allò que s'està instal·lant (tot el programari, etc.), fins que en el 94% aproximadament, després de diverses coses, m'acaba dient el mateix que em passava amb el live cd de l'Ubuntu 6.06.1 (allò de la interfície gràfica). Una vegada decidisc eixir i tornar a fer el mateix procés, directament ja m'apreix aquesta mateix missatge una i altra vegada.
Sembla que el meu ordinador és cent per cent fidel a Windows Vista!
Crec que, arribat aquest punt, esperaré unes setmanes a la nova versió de l'Ubuntu... i a veure què passa!
Salut i gràcies a tots vosaltres per ajudar-me !
sudo nano -w /etc/X11/xorg.conf
startx
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 67 visitants