la diferencia entra la 7.4 i la 6.1 només és que el programari esta actualitzat, i trobaràs més programes nous. És una gran actualització del sistema que val al pena.
cada 6 mesos actualitza Ubuntu, i es pot actualitzar de 6.1 a 7.4 sense tenir que borrar i tornar a instal·lar.
En essència, totes dues fa el mateix. És clar que la 7.04 duu actualitzacions de programes i coses potser més boniques, però Ubuntu 6.06 Dapper va ser preparada per aguantar molt de temps, i la 7.04 és només una versió de pas.
Jo et recomane esperar a la 8.04 que eixirà a l'abril vinent, que serà la nova versió LTS (long time suport) i que serà realment estable.
Jo per experiència pròpia, et puc dir que fa un any que vaig fer el canvi de windows a linux.
En el meu cas vaig fer el salt amb Ubuntu Drapper, el qual em va anar molt bé.
Ara utilitzo el Feisty i la veritat és que estic encantat.
Pot ser que de vegades trobis a faltar alguna coseta del windows, però la veritat és que fa molt i molt temps que no utilitzo el windows.
El que hauries de fer per a acostumar-te és tenir instalats els dos sistemes operatius i gradualment anar passant a linux.
Pensa que et costarà una miqueta acostumar-te però amb poc temps gaudiràs d'un nous sistema operatiu que et donarà sorpreses i de les bones...Beryl, etc.