Moderadors: jordis, Andreu, cubells
Maleses ha escrit:jo tinc problemes a la hora de emular el photoshop, al menu de inici de la instal·lació ja s'hem queda penjat. Sabeu d'alguna manera de poder instal·lar-lo?jo el que faig es doble clic al .exe però com ja he dit es penja...
Ferran ha escrit:Jo contestava en PellRoja, que ha parlat de 4 programes, sense especificar quins. El que ha parlat de VisualBasic ha estat en Clotet.Ruig ha escrit:El Photoshop i el Dreamweaver s'han arribat a fer funcionar amb èxit (amb més o menys pirules), però el Visual Basic... voleu dir que té gaire sentit utilitzar-lo dins d'un emulador de Windows?
Fins on jo sé (que no és gaire), probablement té més sentit apredre a programar en Python o en java, si és que vols treballar en un entorn linux. Emular windows des de linux per crear un programa que no pots fer servir des de linux no sembla massa lògic, realment.
Ruig ha escrit:Maleses ha escrit:jo tinc problemes a la hora de emular el photoshop, al menu de inici de la instal·lació ja s'hem queda penjat. Sabeu d'alguna manera de poder instal·lar-lo?jo el que faig es doble clic al .exe però com ja he dit es penja...
Per consultar la llista de compatibilitat oficial i com instal·lar un programa amb èxit pots mirar-ho a http://appdb.winehq.org/ .![]()
Com podràs comprovar, en alguns casos dels que funcionen s'han de fer maniobres bastant sorprenents, però si realment necessites el programa no serà tant.
Per cert, la versió del Photoshop de la qual jo tenia constància que funcionava bé és la 7... El que ja no sé és si funciona la última versió.
On puc trobar tots aquests programes instal·lats?
Els he instal·lat però no trobo l'accés directe...
PellRoja ha escrit:La meva maquina virtual qemu, la tenia expressament per visual studio.net que a l' institut ens el demanen i em volia lliurar de instal·lar windows a una partició. Pero qemu no em dona el rendimen suficient, i mira que tinc maquina nova.
PellRoja ha escrit:smikin quan dius a anys llum? et refereixes que vmware dona bon rendiment, o poc rendiment?
/home/nomdusuari/.wine/
Jacquard ha escrit:PellRoja ha escrit:La meva maquina virtual qemu, la tenia expressament per visual studio.net que a l' institut ens el demanen i em volia lliurar de instal·lar windows a una partició. Pero qemu no em dona el rendimen suficient, i mira que tinc maquina nova.
dius que amb una màquina nova el qemu no et donava el rendiment suficient, llavors que volies, que fos un windows amb tots els "«ecs» i uts"
Maleses ha escrit:mmm.. i com funciona això del windows dintre de linux? tu obres el teu linux, vas al qemu i com funciona el windows, com si fos una finestra com p.e. el firefox o com un joc que t'ho obre en gran?
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 52 visitants