Jo tampoc entenc que passa, suposo que possiblement amb tantes probes m’he carregat alguna instrucció del Ubuntu relacionat amb la connexió. Com ja vaig explicar, tinc un ordinador vell connectat al router per cable i tenia el nou, amb 2 discs un pel vista i l’altre pel Ubuntu també connectat per cable. El primer sempre estava encès el led del router i el segon no se encenia. Al posar-lo en marxa, a vegades no es connectava. He canviat els cables i es el mateix. Vaig posar la antena al ordinador, desconnecto el cable e immediatament, el vista va detecta la xarxa, poso la clau i a funcionar.. I el Linux res de res... Avui, he tret l’antena he posat el cable i el vista perfecte, i el Linux no es connecta... Jo vaig instal•lar l’Ubuntu 8.04.1-alternate-amd64.iso, el tinc en un CD.
Ves a sistema->administració->xarxa, i mira si tens ben configurada la connexió ethernet (amb fil). Configura-la com a client DHCP -suposo que és la que necessites-, i a veure si la cosa canvia.
Hola! A propietats> Configuració> he seleccionat: Configuració automática (DHCP) > ...Analitza la configuració... s'atura> Accepto I sembla que no es conecta! Cal posar alguna dada mes??
No se si no será millor, formatejar el disc i començar de nou?. L’ADSL que tinc amb Ya.Com es de IP fixa, i en les caracteristicas tinc aquestes dades: SSID WLAND Mac Address Default Key IP Address DNS Server
Sempre es tan complicat?
SaluT!!!!
Be!. Son las 15:30. Després d'intentar-ho no se quantes vegades, i d'esperar i tornar a esperar... He anat a dinar i al tornar a engegar, s'ha connectat a la primera. Suposo també es podria connectar per IP fixa, NO? Quan estigui descansat, intentaré fer el tema de la connexió sense fil.De moment he instal.lat el ndiswrapper. Trobo que connecta irregularment, doncs torna a no poder fer-ho a vegades..
Si tens unes dades de configuració específiques, el millor és que les posis en la configuració de xarxa. Sobre el fet que et vagi irregularment, tinc algunes idees, però prefereixo no complicar-te més les coses. A veure si tens sort amb la wifi...
Jospep ha escrit:Podries explicar-me, de les dades que tinc quines hauria de posar i on?
SaluT!!!
La manera més fàcil de configurar la xarxa, tant la ethernet com la wifi, és anar a sistema->administració->xarxa, i allà, marcar el tipus de connexió, anar a propietats i configurar-la. Si el teu ordinador és un client DHCP -és a dir, si el router li dóna la ip automàticament- només has de configurar la connexió com a client DHCP,i si no, hauràs de configurar-lo amb una ip fixa i, en tot cas, pot ser que hagis d'anar a una pestanya que hi ha la part superior de l'eina de configuració de xarxa, on posa DNS, on has de posar les adreces IP dels servidors DNS que t'hagi donat la teva companyia telefònica.