Moderadors: jordis, Andreu, cubells
marcbel ha escrit:Per la resolució de pantalla, vés a Sistema>Preferències>Resolució de pantalla i tria la del teu monitor.
Rafel ha escrit:Ja he estat llegint a fòrums sobre el Need for Speed Road Challenge(1999) i Need for Speed Porsche 2000(2000) i no hi ha manera de fer-los anar com cal. Segons sembla hi han molts problemes amb els Direct X.
De fet, estos jocs tenen problemes fins i tot al XP, ja q has posar pedaços per a fer-los rutlar. I a més has de comptar q jo els tinc personalitzats, q encara ho fa més complicat. Per exemple, el NFS RC he de jugar-lo amb un pedaç no CD, perquè eixe joc crema els lectors.
Jospep ha escrit:marcbel ha escrit:Per la resolució de pantalla, vés a Sistema>Preferències>Resolució de pantalla i tria la del teu monitor.
Per la pantalla, ja ho havia fet, però es una Benq de 19" fp91g+, i surt "UNKNOWN", no l a reconeix, i la màxima resolució que permet es 800x600....
Que puc fer?
Jospep ha escrit:Hola a tots!
Estic possant el Linux a un disc de 40GB....treint i canviant de disc i deixanlo penjat fora l'ordinador..
I tot i escollir Català, surt part en Català i part en Angles. I segueix no reconeixent la pantalla. Resoluco màxima 800x600?
Si estic connectat al router per cable, no cal configurar res de la xarxa oi?
Estic bastant perdut!
Plisssssss... ajuda!
SaluT!!!!!
SubSection "Display"
Depth 24
Modes "1280x1024" "1280x960" "1152x864" "1024x768" "800x600" "640x480"
EndSubSection
Section "Screen"
Identifier "Default Screen"
Monitor "Configured Monitor"
Device "Configured Video Device"
EndSection
Section "Screen"
Identifier "Default Screen"
Monitor "Configured Monitor"
Device "Configured Video Device"
DefaultDepth 24
SubSection "Display"
Depth 24
Modes "1280x1024" "1280x960" "1152x864" "1024x768" "800x600" "640x480"
EndSubSection
EndSection
Section "Monitor"
Identifier "Configured Monitor"
Option "DPMS"
HorizSync 24-80
VertRefresh 49-75
EndSection
Jospep ha escrit:Estic cansat de no aconseguir fer rutllar el Ubuntu en el meu vell Pentium, i avui he comprat un Intel dual core 2GHz x 2 a 64bits, amb Geforce Nvidia 7200.
I voldria saber si tinc que instal•lar el Ubuntu-8.04.1-alternate-amd64.iso, o un altre versió.
Ja que em despista el amd...
He escollit a Caliu:
Ubuntu 8.04 LTS Desktop Edition
Standard personal computer
64bit AMD and Intel computers
I alternate desktop CD
Desitjo començar a caminar..
SaluT!!!!!
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 59 visitants