Amb l'icat tambe em surt allo de que em manca un connector i no pot instal.larlo si pico en instal.lar manualment em surt la pagina d'apple, paso d'ella i pico en l'enllaç per escoltarlo i funciona. Provare 3alacarta despres.
Salut!
Doncs vaig nar al menu del KDE,vaig nar al afegeix/elimina programes Adept, i un cop dins vaig buscar Mplayer, i em vaig baixar el KMplayer, el mplayer movie player, i el mplayer plugin for mozilla, i amb aixo puc veure el 3 a la carta, i puc escoltar emisores d radio.
jo puc escoltar icat fm, i totes les emisores d'icat i de catalunya radio a traves de la pagina de catradio, i clicant el windows media player com a reproductor, i se'm sent!!!!!!!
ho he aconseguit!!!!! visca!!!!!! cada vegada m'agrada mes navegar pel linux, pq trobes solucions per quasi tot, per no dit tot, el q passa q encara soc nou amb el linux i l'estic descobrint.
PellRoja ha escrit:pots veure 3alacarta? com ho has fet per gnu/linux
Hola, sóc totalment nou en aquest fòrum (Ubuntu amb KDE). He vist que hi havia gent que tenia problemes llegint vídeos de tv3 a la carta. Jo tenia un problema semblant i ara puc veure els mms amb el kaffeine (motor Xine) des de firefox. Triga una mica a carregar el vídeo, però acaba funcionant.
Ja fa algun temps que ho vaig fer i no en recordo tots els detalls, però aquest web va ser determinant per arribar a bon port: http://www.cinlug.org/node/316
Espero que us pugui ser d'utilitat als o les que no ho hagueu aconseguit per altres vies.