Moderadors: jordis, Andreu, cubells
Rafel ha escrit:per fer-ho em regalaven una llicència debades.
Rafel ha escrit:Jo traduïxc programes q són gratuïts![]()
I n'he traduït un q no és gratuït, simplement perquè m'agradava i per fer-ho em regalaven una llicència debades.
PauGNU ha escrit:Home, el problema és que el fòrum actualment està estructurat per sistemes operatius i no pas per tipus de programari.
Llavors, si creàrem una secció anomenada "Programari Lliure" entrarien tant programes per a windows, que ja tenen una secció, com programes per a GNU/Linux.
PauGNU ha escrit:Per altra part, si estructuràrem el fòrum per tipus de programari, probablement la gent no sabria on començar els temes ja que no tothom sap què és programari lliure i què és programari privatiu.
lolo ha escrit:Exacte, a això anava. Suport per al programes lliures en entorn windows aqui. Suport de forum per a skype(privatiu) per a gnu/linux altres coses privatives en Categoria "altres" si es vol per a que no s'ofenguen tant els "privatius". De fet, es prou off-topic que hi haguen forums de soport per a privatius, aleshores "altres" quadraria per això també.
La gent que no sapiga que firefox es lliure, que s'ho llisga en la pàgina de descàrrega abans de descarregar i que no fotin els misatges en la Categoria de soport de privatius.
lolo ha escrit:Hi ha una aplicacio per a fer webs(Sistema Operatiu neutre), que es django, que no te comunitat/forum en catala, ...
On publico el meu mistage "Ajuda amb el django" ?
Rafel ha escrit:Perdona la meua ignorància, però si PGL significa un programa q és gratuït però q té un copyright i no pot ser modificat, sí.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 92 visitants