He actualitzat l'Ubuntu Edgy a Feisty, des del gestor d'actualitzacions. La qüestió és que quan he reiniciat em surt la pantalla de benvinguda, on poso l'usuari, i quan entro m'apareix la pantalla de color marró (el color típic d'Ubuntu) i un quadre a la part superior esquerra de color blanc, i no es mou d'aquí.
No sé què pot haver passat. He probat de canviar la configuració de la targeta gràfica, però no hi ha hagut resultat.
jo estic a freisty, per que un dia el gestor de paquets li va donar la gana dir-me que ja hi havia nova actualització. Vaig actualitzar i vaig tindre problemes amb els drivers de l' nvidia. vaig tindre que tornar als drivers generics del kernel de ubuntu. Ara esperaré a que sigui estable i que el kernel no canvii, per tornar a instal·lar els drivers.
Sembla que ja no eixirà dijous i haurem d'esperar una miqueta.
Les novetats són prou interessants:
- GNOME 2.18
- Kernel 2.6.20
- Network-manager activat per defecte (és això amb el que estan tenint problemes)
- En principi es va pensar en posar un panell de control, i de fet a les primeres alfas hi era, però ara ha desaparegut
- Gestor d'instal·lador de còdecs no lliures que permet: per una part des de "afegir/eliminar" instal·lar-los fent doble clic (i el gestor s'ocuparà de descarregar-ne tots aquells que siguen necessaris) o bé amb el totem, que quan veja que no pot reproduir una peli, et dirà que pot descarregar els còdecs
- Per altra part, també està inclòs compiz per defecte i activar-lo serà tan fàcil com fer clic (clar que això és en cas de que tinguem una ati)
Jo ja duc un temps amb la feisty i va bé. Realment, en el fons, són detalls que van canviant i que, tot i que entre versió i versió d'Ubuntu no es nota molt, a la llarga sí que es nota.
AARRRGGH jo vui el Network-manager, únicament utilitzo el windows per connectar-me inalambricament, espero que apartir d'ara ja pugui connectar-me des del ubutnu!
No sembla pas que l'hagin endarrerit, almenys segons el que diu la web de Canonical amb data d'avui mateix:
http://www.ubuntu.com/news/ubuntudesktop704 És a dir, la data és el 19 d'abril (només tres dies...).