Bones, la meva pregunta seria, hi ha algun programa que es pugui modificar videos?? per exemple, tinc un video q em dura 2 hores, i a mi nomes m'interessa 5 minuts d'aquest video, hi ha algun programa que pugui extreure akets cinc minuts i guardar-lo??
jajajaja, q cabrón!!!! lo bo es q em passo les hores mortes per saber millor del programari lliure........no es facil!! Ningú neix ensenyat, em sembla!
res, no ho trobo això en català per l'afeigeix/elimina. De totes maneres moltes gracies per tot!!!
1. Vés a Aplicacions->Afegiex/Elimina...
2. A la part de dalt a la dreta, on posa "Mostra", deixa-ho a "Totes les aplicacions disponibles".
3. Fica al quadre de cerca "Pitivi"
Si no t'ho troba (que seria molt estrany), no passa res. Pots instal·lar-lo fent servir el paquet de getdeb. Però abans de donar-te l'enllaç, preferisc que treballes una mica... jejejeje
aixo ja ho vaig fer, i em vaig baixar el Pitivi Video Editor, el problema és que és en anglès, i no entenc res de res!!! jejeje, ja ho vaig fer a "Qualsevol entorn" i només em va sortir aquest. I aquest és el que tinc baixat.
Kubuntu 7.10. Usuari català i usuari castellà. Adept. I a cada lloc surt al idioma corresponent.
Com a jubilat els anys m'han tornat força esceptic. No penso que demanis informació, noi, crec que ens vols prendre el pel