Moderadors: jordis, Andreu, cubells
Jacquard ha escrit:Fa escasso moments que he actualitzat el ubuntu a gutsy. Quin maldecap.
Resulta que quan m-ha dit que havia de reiniciar, he reinciat.
A partir d'aqui han començat els mals de caps.
Ara per ara estic escribint des d'un liveCD.
Resulta que al inicar el ubuntu, la pantalla d'inici es queda bloquejada i només mostra el color del fons de pantalla i un rellotge que no para de donar voltes.
Com puc solucionar aquest desastre?
(en cas que no es pogués solucionar) Hi ha alguna manera per tornar a la versió anterior?
La veritat es que estic bastant preocupat perquè hi tinc bastantes dades que no les voldria perdre.
Jacquard ha escrit:Elo servidor de les X no s'inicia de cap de les maneres. D'error em diu que no s'ha pogut iniciar.
El gdm no el torno a instal·lar perquè em dóna un error que no pot recònèixer el tipus de fitxer .svg
M'he instal·lat el kdm. I el kde amb el kubuntu-desktop. No hi ha manera de poder accedir. M'accepta el nom de usuari i la contrasenya però em torna a sortir a la mateixa pantalla per iniciar la sessió una i una altra vegada (ad infinitum).
No sé que collons li pot haver passat a la hora de la actualització.
Trigaràn gaire per treure nova versió?
I, com es pot actualitzar des de consola?
sudo chown -hR elteuusuari:elteugrup /home/elteuusuari
sudo chmod -R 777 /home/elteuusuari
Jacquard ha escrit:No, no es tracta de problemes d'escriptura a la /home, sinò que senzillament el entorn gràfic no passa més enllà de la pantalla de benvinguda (poar el nomdeusuari i la contrasenya).
Jacquard ha escrit:Però, tot problema té una solució (almenys problemes senzills)Haurè de reinstal·lar tot el ubuntu.
Jacquard ha escrit:No estic del tot segur si continuar amb la ubuntu o provar la kubuntu. En què es diferencien (a part de l'escriptori)?
Ferran ha escrit:Jacquard ha escrit:No, no es tracta de problemes d'escriptura a la /home, sinò que senzillament el entorn gràfic no passa més enllà de la pantalla de benvinguda (poar el nomdeusuari i la contrasenya).
Ho has confirmat? En la meva experiència, quan vaig tenir el problema amb els permisos, em passava exactament això, és a dir, quan intentava posar l'usuari i la contrasenya al gestor de sessions no passava d'allà.
PellRoja ha escrit:Ferran ha escrit:Ho has confirmat? En la meva experiència, quan vaig tenir el problema amb els permisos, em passava exactament això, és a dir, quan intentava posar l'usuari i la contrasenya al gestor de sessions no passava d'allà.
mi sumo, a mi tampoc em deixava iniciar sessió fins que no borres algo de les particions de gnulinux. En aquell moment tenia el /home ple, i no em deixava actuar. Un cop també es va omplir l' / i tampoc em deixava iniciar sessió.
sudo apt-get autoclean
sudo apt-get clean
sudo apt-get autoremove
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 56 visitants