Acabo d'instal·lar l'ubuntu al meu ordinador i no puc conectarme a Internet, ja sigui per cable o per wifi. Amb el wifi crec que se on es el problema ja que no em detecta la tarja wifi (InviLink 802.11b/g dual-band wireless Lan). Aldú sap si hi ha algun driver per a Ubuntu o cal utilitzar el ndiswrapper?
Pel que fa al cable no ho entenc. Ja que hem detecta la tarja ethernet. Quan faig la comprobació de harware hem diu: "Broadcom Corporation BCM4401 100Base-T (rev 01) Linksys, A Division of Cisco Systems [AirConn] INPROCOMM IPN 2220 Wireless LAN Adapter (rev 01)". Pero quan connecto el cable i tot plegat (tot i que es veu la llumeta del modem) no rutlla. A les propietats de la eth0 tinc posades confuguracio automatica (DHCP).
He de dir, per si serveix d'ajuda, que quan configuro el modem PPPoE tal com diu a l'ajuda (sudo pppoeconf). Si que hem troba tots dos dispositius eth (eth0 i eth0:avahi) no els pot configurar pq "no ha respost el concentrador d'acces del meu proveedor".
La meva conexio funciona be amb windows d'altra banda.
Be, a veure si hem podeu ajudar. Soc molt ingonrant encara en temes LINUX
Pel què fa a la wifi, jo apostaria per fer-la anar amb l'ndiswrapper.
Pel què fa a la interfície ethernet, en principi sembla que hauria de funcionar. Tanmateix, suposo que es tracta d'una ethernet integrada a la placa base de l'ordinador, i no seria la primera vegada que la configuració d'aquesta placa provoca algun problema que fa que no funcioni correctament tot i ser detectada. La veritat és que sembla que l'hagis configurat correctament.
Deshabbilita la xarxa WiFi quan et conectis per cable. Sembla que hi han problemes si et conectes per cable i la tens habilitada (encara que no la detecti WiFi, si et surt la opció de deshabilitar, proba-ho).