Hola Per fi m'he passat al linux, anava amb els dos sistemes, però finalment, he "migrat" de forma definitiva al linux. He agafat kibuntu, i ja m'he trobat el primer problema Al manual de configuració d'internet només hi diu connexió amb cable o mòdem, i no hi ha la connexió sense fil. Pel que he vist, si l'ubuntu no detecta la tarja cal saber quina tarja és, i aquí comença el problema, d'on trec la informació sobre la tarja? Moltes gràcies Ula
La connexió sense fil saps si la tens connectada a un port USB o a un PCI? Si és una connexió interna, el més probable és que sigui PCI. Intenta, des de la línia de comandaments:
Si no et surt res, intenta-ho amb lsusb en lloc de lspci. Si així tampoc, posa lsusb sense res més, i si no hi ha res que sembli el teu dispositiu sense fils, fes-ho amb lspci. "lspci" et donarà gairebé segur una llista força llarga (18 línies en el meu cas), si t'hi fixes bé, n'hi hauria d'haver una que fos el dispositiu sense fils. Si no ho veus clar, enganxa aquí el que et surti.