Moderadors: jordis, Andreu, cubells
Oriol ha escrit:sisi, és la de 64 bits per AMD
Ferran ha escrit:Jo tinc un AMD Athlon 64 3000+ amb una ATI 9200 SE, que ja té uns anyets i, de sempre, m'ha anat millor fent servir les versions de 32 bits. Al principi les de 64 bits directament no m'arrencaven o es penjaven al cap de poc. Darrerament em funcionen millor, però segueixo sense detectar cap avantatge a les versions de 64 bits (potser existeixen, però jo no les noto) i em segueixo trobant amb inconvenients (menys programes i problemes amb els connectors del firefox, principalment).
En resum, si ho has intentat amb les versions de 64 bits i no et va, val la pena intentar-ho amb una de 32.
Una altra opció seria intentar amb la 8.10. En principi és la versió alfa-6, però l'han de traure aquest mes i ja està bastant madureta (no oblidis que no és una versió estable i per tant pots tenir problemes, però pitjor que el que et passa ara no serà): Kubuntu Intrepid Ibex Alpha 6.
kallikantzaroi ha escrit:donç deu ser problema dels Buntu's, fa vora dos anys que faig anar Debian 64 i cap problema.
recordeu que els Buntu's fan anar paqueteria unstable de Debian, i aixó potser que doni algún problema.
saluets![]()
![]()
Ferran ha escrit:Doncs serà que no. Fa temps que no he provat, però Debian 64 no m'arrencava X-windows. Mandriva 64 arrencava però es penjava com una mala cosa (també cal dir que ho vaig intentar amb una versió que no era la definitiva). Fedora 64 i Ubuntu 64 em van anar una mica millor, però seguia tenint alguns problemes de funcionament, cap avantatge que jo fos capaç de detectar i manca d'alguns paquets de programari que si que hi ha en 32 bits.
És probable que una part dels problemes vingui de la combinació AMD64 i ATI, però la meva experiència és aquesta.
Ferran ha escrit:Porto ja una anyets en això del linux i realment encara és hora que algú em demostri cap avantatge de les versions de 64 bits. L'argument de "si tens un processador de 64 bits fes servir la versió de 64 bits" pot semblar molt lògic, però a mi no em demostra res.
Ferran ha escrit:Les discussions sobre si és millor fer servir 32 o 64 bits són molt freqüents als fòrums de linux i són una mica com quan algú comença un fil preguntant quin escriptori és millor.
Una petita revisió recent sobre el tema que m'ha semblat força equilibrada: Ubuntu 32 bits vs 64 bits.
Ferran ha escrit:Dit això, aquest fil l'ha començat algú que té problemes amb fer funcionar la versió de 64 bits de Kubuntu. És possible que aquest no sigui el problema, però segueixo pensant que és més que raonable provar la de 32 bits, per molta gent que la de 64 els vagi perfecta.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 51 visitants