M'he passat d'un 386 + Windows 3.1 a AMD 64 + OpenSUSE 11+ Firefox 3.0.1, que vaig instal·lar des d'un DVD automàticament (jo, de linux, NPI). A Hotmail no puc entrar ("Conexión reiniciada...asegurese de que Firefox tiene permiso para acceder a la web..."), a Gmail només de tant en tant, si no queda blanca la pantalla quan acaba de carregar el correu i a Telefonica.net no tinc cap problema. Tinc ADSL 1M amb router mono-port de Telefónica, que segons adslayuda.com descarrega a 800 i pico K, pero el SUSE el va descarregar (des d'un Fedora) a 100 K (quasi 12 hores). Que passa? Gràcies anticipades.
potser el firefox 3 necessita més processador, pots provar amb altres navegadors.
el que disu de la velocitat, els tests te la diuen en Kbits per segon, i el firefox al baixar-te alguna cosa t'ho diu en Kbytes per segon. per passar de Kbytes a Kbits, has de dividir entre 8, llavors veuràs que et surt exactament el que dius.
http://epkis.com Programari lliure en català i alguna cosa més...
Gràcies per la rapidessa en la resposta, KuBe. La sutilesa dels bits i els bytes se m'havia escapat. Provaré altres navegadors, com dius, però el process. és un AMD AM2 CORE 2 DUO 5200 (segons la factura, que no he obert la CPU) i sembla prou maco.