He modificat el ficher about:config. El cas es que no recordo el que he tocat pero ara les pàgines visitades no em queden marcades ( per exemple quan busco al google o be hi ha una relacio de webs. Sabeu com ho puc tornar al seu estat original. Si desinstalo firefox i torno a instal.lar em tornarà el about:config al seu estat original
De fet no faria res desinstal·lar-lo i tornar-lo a instal·lar, perquè els fitxers de configuració no s'esborren.
Una solució una mica dràstica seria esborrar la carpeta ~/.firefox (o ~/.mozilla, ara no ho recordo i estic a la feina) sencera, però també perdries els marcadors i les altres preferències. A veure si algú et sap dir com restaurar això sol
Be jo esborraria el fitxer /home/usuari/.firefox, pero abans exportaria les adreces d'interes, els filtres del adblockplus i despres el tornaria a instalar restaurant aquestes coses. Salut
Almenys a mi, els paràmetres que he modificat a l'about:config em surten en negreta. Potser no hauria de ser tant difícil de poder localitzar els canvis sospitosos. Cercant per internet és fàcil trobar llocs on et diuen quins són els valors per defecte si tens algun dubte.