recentment m'he comprat un portàtil i no me'n surto amb la wifi. El portatil és un Acer, però no recordo el numeret que identifica el model. Us puc dir que els dels baratets. JA amb el Windows que portava instal·lat no me'n sortia. em detectava les xarxes inalàmbriques però no hi havia manera que passés d'aquí. Vaig acudir a la tenda a on el vaig comprar i em van dir que la targeta de xarxa funcionava bé, perquè si no, no em detectaria les xarxes. Com deia no me'n vaig sortir. Cansat vaig instal·lar l'Ubuntu, que era la intenció inicial. Vaig haver d'informar-me a la xarxa de com instal·lar els drivers adequats al meu adapatador de red (targeta de xarxa) i un cop aconseguit, ja em detectava les xarxes, però un altre cop, quan em demanava la clau d'encriptació WEP, no hi havia manera. I aquí estic. Sí, he accedit al router via Web i he he posat mi i una clau WEP, però segueix igual: No funciona.
Si algú té alguna idea, li agrairia molt que me l'expliquès, Toni
Has provat altres xarxes? assegurat que la wifi funciona bé, que no et fotin el pal. Un cop sàpigues que aquella wifi funciona bé, pots descartar, i deduir que pot se problema del router.
has provat sense cap contrasenya que la wifi es pot connectar al teu router? has provat altres wifis al router per saber si és el router, o la mala configuració?