Moderadors: jordis, Andreu, cubells
kallikantzaroi ha escrit:bones
proba el LinuxMint: http://linuxmint.com/download.php
es una mica més automatitzat que el Buntu i de la mateixa familia.
saluets![]()
![]()
Jospep ha escrit:Hola Amics!!!!
He provat el Wubi, i m’agrada’t, encara que no he sabut configurar-lo....
He instal•lat el Ubuntu 8.04.1 i3 en un altre disc dur i anava treien i posant un o altre disc, amb les consegüents penjades...
Tampoc he pogut configurar-lo, a pesar de les ajudes.
Ara voldria començar de nou, i necessito m’ajudeu, recomanant-me quin Ubuntu tinc que baixar-me i com procedir.. I on puc trobar instruccions per inútils.
Tinc un Pentium 4 a 1.7 Ghz, 512 MB de Ram..
Tarja gràfica 3dfx Voodoo3, he trobat un driver es el 3dfxv3bansheelinux 2.60.zip. Al obrir-lo surten una sèrie de fitxers *.rpm, l’únic que diu quelcom de setup, al clicar-lo, surt una nota de "Aquest tipus d'arxiu que no es pot gestionar... He tret el zip i l’he descomprimit fora i desprès segueix dient el mateix?
SaluT!!!!
Jospep ha escrit:Hola Marcbel !
Voldria em responguéssiu a tres temes concrets del Ubuntu 8.04.1, per veure si puc avançar:
1.- Amb “alien i fakeroot” puc passar un driver *.rpm a +.deb? Ja que vaig trobar “3dfxv3bansheelinux2.60.zip”, i es rph.
2.- Aquesta aplicació, on cony la tinc?
3.- En algun lloc del programa, vaig veure quelcom del driver de l’HP, com ho trobo i/o instal•lo?
Jospep ha escrit:Hola Marcbel !
Voldria em responguéssiu a tres temes concrets del Ubuntu 8.04.1, per veure si puc avançar:
1.- Amb “alien i fakeroot” puc passar un driver *.rpm a +.deb? Ja que vaig trobar “3dfxv3bansheelinux2.60.zip”, i es rph.
2.- Aquesta aplicació, on cony la tinc?
3.- En algun lloc del programa, vaig veure quelcom del driver de l’HP, com ho trobo i/o instal•lo?
Mercès!!!
SaluT!!!!
whereis [nom aplicació]
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 32 visitants