Moderadors: jordis, Andreu, cubells
amarok
Jacquard ha escrit:Has provat de fer-ho amb el Amarok? diria que si que es pot,, només has de clicar dues vegades a la cançó que t'està reproduint per tal que et mostri una finestra amb les dades de la cançó
Custos ha escrit:Jacquard ha escrit:Has provat de fer-ho amb el Amarok? diria que si que es pot,, només has de clicar dues vegades a la cançó que t'està reproduint per tal que et mostri una finestra amb les dades de la cançó
Hola
He provat l'Amarok. Em baixa una caratula des de l'amazon i puc editar l'mp3 amb la caratula. Però el problema que tinc, a l'obrir el mateix arxiu mp3 amb el Rhytmbox no surt cap caratula. Per què succeeix aixo? Però si torno a obrir l'mp3 amb l'amarok si que torna a surtir la caratula
Gràcies
PellRoja ha escrit:Custos ha escrit:Jacquard ha escrit:Has provat de fer-ho amb el Amarok? diria que si que es pot,, només has de clicar dues vegades a la cançó que t'està reproduint per tal que et mostri una finestra amb les dades de la cançó
Hola
He provat l'Amarok. Em baixa una caratula des de l'amazon i puc editar l'mp3 amb la caratula. Però el problema que tinc, a l'obrir el mateix arxiu mp3 amb el Rhytmbox no surt cap caratula. Per què succeeix aixo? Però si torno a obrir l'mp3 amb l'amarok si que torna a surtir la caratula
Gràcies
Les caratules es guarden al mateix directori, i un deu fer servir diferent sistema que l' altre, per carregar la imatge.
Anonymous ha escrit:PellRoja ha escrit:Custos ha escrit:Jacquard ha escrit:Has provat de fer-ho amb el Amarok? diria que si que es pot,, només has de clicar dues vegades a la cançó que t'està reproduint per tal que et mostri una finestra amb les dades de la cançó
Hola
Gràcies
Les caratules es guarden al mateix directori, i un deu fer servir diferent sistema que l' altre, per carregar la imatge.
No hi ha cap forma de guardar les etiquetes dins del mp3 i no en el directori? Ja se que ocuparan més kb, però així si agafas un altre reproductor de música no tindras problemes a l’hora de visualitzar les etiquetes.
PellRoja ha escrit:Anonymous ha escrit:PellRoja ha escrit:Custos ha escrit:Jacquard ha escrit:Has
No hi ha cap forma de guardar les etiquetes dins del mp3 i no en el directori? Ja se que ocuparan més kb, però així si agafas un altre reproductor de música no tindras problemes a l’hora de visualitzar les etiquetes.
jo parlava de les caratules. Els tags es segueixen guardant en el mp3, i no en la carpeta
PellRoja ha escrit:crec que no. vaja que jo sàpiga. No conec cap programa que ho fes. Possible, ho és, però viable no gaire, per que a quina de les cançons guardaries la imatge?
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 47 visitants